FAQ, czyli co musisz wiedzieć przed konsultacją
Konsultacja prowadzona jest przez farmaceutę z aktualnym prawem wykonywania zawodu.
Usługa nie stanowi reklamy apteki, produktu leczniczego ani suplementu diety.
Porada nie jest świadczeniem zdrowotnym w rozumieniu ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
Podczas porady nie wystawiam recept. Jeśli zajdzie taka potrzeba, w informacjach podsumowujących dla lekarza wskażę możliwości zmian w stosowanych preparatach do omówienia podczas wizyty z lekarzem.
Nie. Konsultacja ma charakter informacyjny i edukacyjny. Dotyczy preparatów, które są stosowane od dłuższego czasu lub lekarz zlecił ich wprowadzenie. Nie obejmuje diagnozowania chorób, proponowania nowych leków, wystawiania recept ani podejmowania decyzji terapeutycznych.
Założeniem konsultacji jest sytuacja, gdy Ty lub Twój bliski ma już przepisane leki. To krok następujący po wizycie u lekarza lub czas pomiędzy wizytami, gdy lekarz wprowadza zmiany w stosowaniu leków. Moja rola to pomoc w ich bezpiecznym stosowaniu oraz w zrozumieniu ich działania.
Jeśli chcesz się upewnić co do stosowania danego preparatu u swojego dziecka, mogę Ci udzielić podstawowych informacji, ale nie ocenię stanu zdrowia Twojego dziecka, ani nie zaproponuję planu leczenia.
Tak – wiele osób korzysta z porad w imieniu bliskich, np. seniorów lub pacjentów przewlekle chorych. W takim przypadku proszę o możliwie dokładne podanie przyjmowanych leków oraz istotnych informacji, które mogą mieć wpływ na analizę.
Płatność odbywa się przed udzieleniem porady, za pomocą przelewu online lub innych bezpiecznych form płatności (np. PayPal, Przelewy24). Po przesłaniu wstępnego formularza otrzymasz szczegóły dotyczące wyceny oraz sposobu płatności.
kontakt@farmaporada.pl
Telefon
+48 696 845 806